brabrabrabra!

Jag har inte mått såhär bra på evigheter. Jag hade nästan glömt bort den där känslan! Att bara vilja le åt allting. Att bara släppa taget om allting, alla bråk, alla krav, och bara leva livet! Att glömma pappa, det är nog det viktigaste. En hel vecka utan att ens ägna en minut, inte ens en sekund åt honom. Det borde nog vara så oftare, lite mindre pappa, lite mer leva. Visst låter det bra?

Den senaste veckan har nog varit de bästa veckan på något år! Även om den har varit lite upp och ner! Men det fixade sig till slut, och jag kan inte sluta tänka på det bubblande skrattet som bara vill komma ut, när som helst! Jag önskar att det alltid var så här!

Och vem har vi att tacka för detta? Jo, det är ju själva Mr. X! Och jag tänker vara lika hemlighets full, som innan, och jag gillar det, väldigt mycket!  

Dagen har varit ganska okej, nej, riktigt bra faktiskt! Hade det jätte tråkigt i skolan, hade en speciell dag, skulle göra en massa saker, och vi hade ett helt udda schema, inga lektioner osv. Slutade en liten stund tidigare än vanligt, så var hemma ganska tidigt, så jag tog det chill.
Duschade sedan, rakade benen också! Det behövdes, haha! Min och Matilda konversation om det. Bäst! Hahha, iaf. Jag fixade mig, sminkade mig och fixade håret.
Efter någon timme, seg är jag, så åkte jag till Markaryd. Där träffade jag Mr. X, vi gick en liten runda pratade osv. Träffade David och Simon också. Hängde på luffarstället kiosken. David är heltgalen, svär! hahah. HAde kul iaf. Träffade Felicia också, saknar henne! Träffade Kimsan lite också, inte allt för ofta man träffar honom!

Efter några timmars väntan kom äntligen Josefin och Austin. Vi var lite på luffarstället innan Austins mamma kom och hämtade oss. Austin började hålla på och fixa i sitt rum, helt lost. Vi nördade lite bilddagboken osv. men efter mycket tjat, så kollade vi på film. Det var väldigt trevligt faktiskt.

Jag hade en mycket trevlig kväll med dom bästa! Hoppas på fler sådana kvällar.

Nu ska jag nörda msn och kolla på tv. Hoppas ni får en helt underbar helg,  jag hiner nog inte uppdatera så mycket. Men ska försöka. Så vi kanske ses imorgon, kanske inte!

Pusstja bitches, lots of love!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Mr.X då ?:)

2009-11-28 @ 16:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0