God morgon!

Blev en väldigt lång natt! Sov i lite mer än 12 timmar, är hur pigg som helst!

Har ätit, nördat vid datorn. Jag har till ock med hunnit med att skälla lite på Patrik! Jag är så elak..

Mamma, som har varit ute och handlat in dom sista julklapparna, kom nyss hem! Fattar inte hur hon hinner med! Hon har liksom tusen personer att handla julklappar till.. Men iaf! Eftersom jag inte orkade följa med, så bad jag mamma köpa lite grejer åt mig, för jag vet ju inte vad mina söta syskon vill ha! Så jag ska snart springa ner och kolla vad hon köpte! Fick dessutom en massa tuggummi, lovely!

Sedan har jag bara en liten julklapp kvar, och jag har inte bestämmt mig än, vad den sa innehålla! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0