Upp och ner, hänger jag fortfarande?

Härligt att mina besökare bir fler, även om jag aldrig uppdaterar! Så söta är ni allhopa!

Allting är fortfarande upp och ner, lite värre kanske, lite bättre kanske. Jag kan inte bestämma mig, jag hänger upp och ner, med fötterna i luften, och jagbalanserar på mitt huvud och ser inte längre än ögat når, ibland är jag tillbaka vänt, med fätterna på jorden, och vet vad jag ska göra, kan se igenom dimman, kan hitta balansen. Önskar att allting var så jäklans lätt. vrid tillbaka klockan några veckor, kanske månader? Och gör allt s bra, så som det var i slutet av sommaren, då mådde jag bra, bäst till och med.

Josefin är iaf bra, alla borde vara som henne, "nobody's perfect, so Josfin is nobody" ♥

jag vill ha tillbaka sommaren 08, då det var jag, Josefin, Rasmus och Alexander, Jag josefin och Lottan. Lalal, allt var så bra.

Jag vill få mina drömma uppfyllda, mina tankar. Jag önskar man kunde vrida tillbaka tiden, nu!
Jag blir galenav det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0