"do you wanna touch my balls?"

Hellu! Nu är jag äntligen hemma från en lång dag i Helsingborg! Dagen började med att Patrik väckte oss, så fixade vi oss jätte mycket jätte fort, det tog tusen år för mig att får eyelinern jämn. Hahah. Men vid ett så tog vi bussen till Markaryd. Väl framme i Markaryd så fixade vi oss lite mer! Vid 3 så åkte vi in till Helsingborg. Gick rundor, gick till och med vilse! Direkt när vi var i Helsingborg så gick vi in på Donken och gick på toa, sedan åt vi. Donken pommes, i love! (v) Ah sedan gick vi och köpte Ben & Jerry's phish food hette den tror jag. God är den. Satt och käkade den. Sedan gick vi vilse. frågade en man om vägen han var generöd och sa att vi kunde följa med honom och hans fru, eftersom dom med skulle dit! Stod i .. 2 timmar och en kvart, det regnade och höll på. Men vi stod kvar. Jag var helt galen dansade åt Star Pilots! Så dåliga är dom, men jag dansade för fulla muggar och var skit glad. Just det. Jag hörde en kille, han bara: HA-HA DO YOU WANNA TOUCH MY BALLS?! Jag dog seriöst. Skrattar fortfarande åt det. Han sa det bara så, utan någon mening egentligen. Jag är inte rasist, men jag gillar verkligen inte blickarna som speciellt utlänningar ger en! Usch. Jag gav tillbaka sånna blickar, om blickar kunde döda så skulle dom varit döda x 2! Ah, gjorde inte så mycket mer. Åkte hem ganska tidigt, så nu sitter jag här och är sugen på fest och godis:( Haha, men det är fint ändå. Ska kila nu!
Love- elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0