090722

Halljosan! Dodo är här nu. Saknat henne, men det är bra att hon är här nu ;D Vi diggar dancing in the moonlight! Hahah, så skön gammal låt. Snart så ska vi nog ner och äta. Pizza u know. Mh, vi har bestämmt kläder till imorgon, eller jag har gjort det. Ah,blir en silvrig volang kjol och ett linne, bild kommer senare, oki? Jag har dessutom plockat ner alla mina kort, eftersom jag blevs ur, och lillebror drog ner jätte många bilder, så typ vissa gick sönder, så jag tog ner alla (: Menmen, ska leta upp bilder på snygga killar och sätta upp ist ;$ Det blir niiiice! ah, men nu ska vi nog äta. Och jag fjällar på mina ben, så underbart vackert! Hur får man bort det? hej / dodo (:
eh, ja. Men vi ses ikväll okej?!?!?
love- elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0