090724

HELLO! Nu är jag vaken och sjukt pigg! (: Det är bra. Fast jag ska nog hem sen, ja. Jag ska hem sen. Får se om mamma hämtar mig, hoppas att hon är duktig och gör det. Sitter och underhåller Dodo med mina .. hiphop skills! Men det vore bra om jag kunde låten! "Let me ooooooh, super man le ooooh" Tror jag. Precis så mycket av låten kan jag, jag är så cool! (: Nu ska jag kila, slänger in en bild nu med, puss!
Love- elin


min fina dörr är borta!

fjortis dag!

fortfarande fjortisdag

Bada i fontän (v)

jag är superman. Och jag är inte så tjock som det ser ut som på bilden! :o

Kommentarer
Postat av: emma

Okej =)

2009-07-24 @ 15:14:02
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: JOANNA 16år- BÖRJAR LÄSA TILL STYLIST EFTER SOMMAREN

veckans blogg anmälningar till veckans blogg by Joanna sätter igång snart, håll utkik!

2009-07-24 @ 15:51:28
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skuttarn elin:)

2009-07-26 @ 22:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0