Nya kategorier!

Som ni alla ser så har jag gjort två nya kategorier. Dagens låt och Dagens bloggare! Dom kommer innehålla precis det som dom heter! Hahah. Varje dag kommer jag leta upp en bloggare, känd eller inte känd. Och reklamera den här, på min blogg. Och eftersom jag älskar musik, så tänkte jag att jag kunde bjuda er lite på min musik, just den dagen? Fast bara en låt per dag :) Det kommer bli awesome!

Hoppas allt är bra med er förresten! Med mig är det väl sådär, är hostig och förkyld, får väl bli doktorn på måndag och se vad han kan göra!


Jag just nu!

Kommentarer
Postat av: Eric

Hej, jag undrar bara om du vill hjälpa min lillasyster att vinna en resa till New York. Det skulle verkligen uppskattas så gärna som hon vill dit!

Klicka på länken, sedan "boosta detta bidrag" och du har just boostat hennes ego, och hon är en chans närmare att vinna.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0