Trött som vanligt ..

Jag vet inte vad som är fel på mig.. Men känenr mig så jäklans trött hela tiden. Man undrar ju lite hur jag ska klara skolan imorgon. Kommer somna. Orkade inte ens gå upp vid 9 idag..

Igår, efter inlägget, så nördade jag snake ganska länge. Sen skrev jag lite i boken om mig själv, det går fiiint om jag ska vara helt ärlig! Sen snackade jag i telefon med Bes, Mr. X ni vet? ;) Hahah.. han är ju dock inte mr x längre, utan bara Bes :) Skönt att prata igen faktiskt.

Idag så fyllde bebis år. Det var fett med folk här. Och jag fick damp på alla barnen och hoppade på mig så fort jag gick ner. Så jag höll mig på rummet!
Nu på kvällen blev han sjuk, hoppas INTE att jag med blir det..

Har skrivit lite i boken om mig själv idag igen. Duschade med, en kall dusch. Var tvungen att vakna lite till liv.

Snart ska jag nog kolla film, eller sova. Något iaf.

Dessutom ska mamma vara söt och åke in till ljungby och fixa nytt nummer till mig, och göra så att det inte visas på hitta.se eller någon sån sida. Börjar bli jobbigt när alla ringer dolt och sen säger ingenting. Men det är la sånt man får leva med?

JAG SAKNAR GBG, AMANDA, DANIELLA, ANGIE ♥

Kommentarer
Postat av: tewt

Om du brukar sova på dagarna så kan det bero på att du inte kan sova sen på natten så de e därför man blir trött;)

2010-03-01 @ 22:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0