Dåligt och väldigt bra!

första inlägget idag .. tänkte innan på hur lite jag komma skriva nu under skoltid. Känner mig jätte pressad, msåte satsa allt, fr ju mina första betyg i vinter, är jätte nervös, dock känner jag bara "HEJ IV" eller något liknande! Haha, men det kommer nog fixa sig, hoppas jag! :) Dagen idag var ananrs okej, badade dom två sista timmarna med. Ganska trevliogt eftersom det är ganska varmt ute! Jag var lite med Matilda efter skolan, gick ner till byn, mamma hämtade mig där, handlade mat och jag köpte ben & jerrys!  :D  Ska snart duscha tror jag faktiskt, :)

Förresten!!! Mamma berättade att jag var bjkuden på fest, av min egna pappa! Hahah, suyster skulle itne dit. Så jag ringde honom, efter 8 månader utan att ha pratat någonting (?), och frågade om jag fick komma dit och ta med en poalre ist, och självklart fick jag det! Så jag och Matilda går dit på förfest! Fan vad nioce. Lördag kommer nog att bli bra!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0