God morgon! ♥

Nu är jag vaken, och jätte pigg! Så jäklans skönt att sova länge. Tänkte dock bara berätta vad som hände igår. Hade en väldigt bra kväll!
Det började med att Matilda kom hit. Vi pratade lite, sedan skulle vi välja skor. Tog evigheter innan vi valde. Jonas kom också, dock inte frivilligt, muhahah! Vid halv 4, så var vi färdiga. Då fick vi till Kalle, som hade en liten fest. Tog typ 40 minuter att gå dit, och det är inte alls långt! Hahah, Väl framme så var det jätte tråkigt, men kul att träffa alla igen! Ska passa på och säga grattis till Kalle och Veronica som gifte sig igår med. :)  Vid halv 6 så gick jag och matilda ner till byn, med min bror. Fixade lite saker. Träffade sedan Joel och en till en liten sväng, mycket underhållande! Dissade sedan dom och gick en sväng ner till klint, kollade läget och sådant. Träffade några småpojkar som vi höll en liten lektion för. Hahah! Vi gick sedan till kiosken, där vi skulle möta Lottan, men istället så träffade vi en massa annat trevligt folk. Bland annat Sofie och Annie! :)  Mycket trevligt. Lottan kom ju också efter ett tag, då gick vi mot Naim! Han hade en liten trevlig fest. Sjukt mysigt folk där, Lina, Anna, Sara, Valle, bessim (?), Tobbe och Naim då! Härligt var det, dock lite stelt i början, efter som man inte kände någon av dom. men det var mycket trevligt! Hände massa saker, både bra och dåligt. Men kul hade jag! Hahah, jag trilalde nerför en trappa, hur smidigt är inte det ?! Gjorde sjukt ont, men jag skrattade och var lycklig! Vi gick ner till byn med, eftersom allt folk var ute. Men dock frös jag som en liten gjorda! Stötte på en massa folk, bland anant SCHTOFFE själv! Haha, trevliga minnen har man med honom. han var med en Linus, trevlig var han med. Hemskt mycket trevligt folk! Gick hem vid 12 typ, Schtoffe och Linus följde mig hem, så snällt av dom! När jag kom hem så somnade jag nästan direkt! Måste slänga in lite bilder, hihhi! :) ♥


Vi kunde inte bestämma oss, haha!

Detta hade jag på mig! + en skinjacka!

Hade sjukt kul åt denna bilden!

Mitt uppköttade knä, hur illa kan det bli egentligen ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ASSÅ FETT NAJS VA DET! iloveyou! <3

2009-08-23 @ 20:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0