hemma!

nu är jag hemma efter en lång dag med shopping och kyrka! har varit hemma i två timmar, men jag har fixt mina naglar, lagt in alla nya kläder och sånt! eftersom jag var duktig och köpte cam idag, så invigde jag den med att ta kort på mina nya kläder, eller lite iaf :)
 

Grå kjol, dragkedja där bak, fett nice! :)

Grå lång tröja, den är myyys :)

Jeans kjol och grått linne!

Köpte fian rosa jeans också! Ett par lila med :)

Annat som jag köpte: tangentbord, cam, skor, massa linnen, perfym, klämmor, diadem, hårspray, jacka, väska, lösnaglar, frasnkmanifyr stuffs! Och en massa mer, orkar inte säga mer!
Men hoppas att ni hr haft en bra dag!
LOVE YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0