Ingen stress, det gillar jag!

God morgon världen! ♥
Idag steg jag upp tidigare, så vi får hoppas att jag inte behöver stressa ner frukosten. Börjar dock 10 minuter senare idag, men det är ju bara för att vi ska ut på en lite cykel tur. Hihih. Alla lovade att det skulle bl fint väder, men vad är det jag ser? Ingen sol, och kyla. Jag riktigt känner den genom väggarna. Haha.

När tycker ni att det är höst?
För mig är hösten här först när löver börjat gulna, tappat sin gröna färg. ´Det är höst. Det är ju inte höst bara för att det är kallt, eller? Men nu ska jag sminka mig. Som vanligt ni vet. På kroppen bär jag ett par demin jeanstights, ett rött linne och en svart kofta. Ska ha på mig gladiator skor med, och en svart jacka, jag kommer nog att frya ihjäl, men ni får ta och stå ut med det, hihhi! ♥

Loveu!

Kommentarer
Postat av: isoldefrida

fin blogg! gillar headern :)

hur mår du då?

2009-08-27 @ 18:17:26
URL: http://isssys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0