min egna lilla värld!

Vet ni vad? Jag verkligen älskar att sitta vid datorn, göra läxor, lyssna på musik, vara i min egna lilla värld. Märkte att jag är helt inne i musiken och läxorna! Mamma skulle i väg, så hade hon ropat på mig (?), så hade jag inte svarat, så ahde hon ropat och ropat. Till slut ringde hon, men inte hörde jag det! en timme senare kollar jag på mobilen, ser att mamma har ringt! Ojsan, ringer upp och frågar vad hon ville. Nej, då ville hon bara säga att hon inte var hemm aoch hon udnrade om jag gillade mina skullcandy.Hihih! :d  Så tockigt det kan bli. Men nu ska jag läsa biologi, sedan kemi. Loveu! ♥

Kommentarer
Postat av: emma

så tråkigt. vad var det för läxor?

2009-08-31 @ 21:53:01
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0