Nattinatti, tror jag!

Nu borde jag egentligen sova, men direkt efter maten, så somnade jag. Sov nog i två tre timmar? Men det var skönt ifaf, jag gillar att sova, men bara när jag är trött! Så jag får väl kolla på tv, och komma trött till konfirmationen imorgon? Sak samma, jag klarar mig iaf. Just nu sitter jag i systers rum, kollar på sex education, tror dessutom at jag sover här inatt. Mysigt. I min gamla säng med! :)  Det äre reklam nu, och jag såg ett par jätte fian skor, jag vill ha, nununnu!  Jag räknade dessutom ut att jag fyller år om 23 dagar!!! Hoppas att jag får en massa grattis. Hihihih
Loveu

Kommentarer
Postat av: adina

mm!

oj det var länge för att sova på dagen :O!

2009-08-05 @ 23:54:29
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0