Nu kanske ni vet lite mer om mig! ;*

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Nej, faktistk inte!
Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommar och höst :)
Brukar du sjunga i duschen?
Nej, det vågar jag inte :o
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, faktiskt
Vad är viktigast för dig?
Att vara glad skulle jag nog tro!
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Jag skulle nog fyllapå min garderob och skohyllan :)
Vad är det bästa med julafton?
Värmen från allt och alla :)
Tänker du mycket på ditt utseende?
Ibland :)
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Nejnejnej!
Vilken färg är snyggast?
Jag gillar nästan alla färger :)
Tycker du matte är svårt?
Hahah, ja! Mitt favoritämne!
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Det kvittar, vän man än vinner så har man ett pris :) 
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
Bros på vd jag har gjort dagen före, men det är mellan 9-12 :)
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Jag är aldrig arg, så typ ingenting? (:
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Nej, men svårare att få tag i!
Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
Aldrig.
Bor du utomlands?
Nej,
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
9 månader :) , men dock var jag jätte liten. Så det var inte så seriöst!
Har du piercing?
Ögonen och navlen
Vart skulle du helst vilja ha piercing?
Tungan och läppen
Bråkar du och dina syskon ofta?
Nej, faktiskt inte
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Mina vänner!
Läser du ofta böcker?
Om jag gör! Böcker är det bästa som finns!
Vad föredrar du för sorts filmer?
Roliga, läskiga, det kvitatr egentligen. Bara man tittar med rätt person :)
Vad slösar du mest pengar på?
¨Kläder, skor :)
Vill du gifta dig?
Någongång i framtiden kanske
Vill du ha barn?
Ja, ett vill jag nog allt ha :) 
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Nej, faktiskt inte
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
Kollar nästan aldrig på tv program, mest filmer!
Favorit land?
Något varmt!
Vilka ställen har du bott på?
Har bara bott här i Strömsnäs :)
Vilka husdjur har du haft innan?
Katter, hundar, fiskar, kaniner, möss :)
Vad förknippar du ordet skolstart med?
Rutiner
Solar du ofta?
När vädret tillåter!
Är du bra på att laga mat?
Jodå, lite :)
Var badar du helst?
Utomlands, i ett isblått hav. Så mysigt!
Vad dricker du för alkohol?
Cider och sånt :)
Vilken kändis är hetast?
Finns jätte många snygga, men Robert Pattinson har fångat mig! :)
Vad dricker du helst när du är törstig?
apelsinjuicie :)
Vilken är din favoritglass?
Ben& jerrys!
Vilket kaffe sörplar du helst?
Inget! :)
Vill du gå ner i vikt?
Lite hade inte varit fel (a)
Tycker du om sushi?
Jag vet inte :)
Lever dina föräldrar tillsammans?
Nope
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Nej, tror inte det
Har du tandläkarskräck?
Nej
Vad heter du i mellannamn?
Josefine
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
Båda :)
Biter du på naglarna?
Ibland :) 
Vilka hemsidor besöker du varje dag?
Bilddagboken, min och andras bloggar, facebook :)
Sportar du?
Nej :(
Framtidsdrömmar?
Frisör? Hinna göra så mycket som helst när man är ung? jag vet inte :)

Kommentarer
Postat av: adina

åh jag tycker mest om våren och hösten!

2009-08-01 @ 17:20:49
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: sara

sv: jahaa men vad kul! :) var festen ikväll eller? :)

2009-08-01 @ 21:14:27
URL: http://schniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0