trötter!

Hejhej bloggen!
Vet ni vad? Nu ska jag snart sova! Tänkte abra skriva detta lilla inlägget, och sedan tvätta bort sminkat sedan hoppa i säng! Dock får man sova ensam idag. På något vis hatar jag det, känns så bra att somna med någon bredvid sig,e ller somna i någons armar. Känner mig liksom trygg då! Anyway, jag har ätit godig. Har ont i magen! Jag kan högst äta typ 2 godisar sedan mår jag illa som en liten gris, sjukt irriterande.
Jo, förresten! Jag köpte ett par skor idag, dom är fina, och jag kommer använda dom liak flitigt som jag använde dom andra. Dom nya som jag köpte är dock 5 cm högre. Men det är också högre platå, så det kommer gå bra, hoppas vi? Jadå, allt funkar för lilla mig.
Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: e

tack (: vad gör du ikväll?

2009-08-29 @ 23:44:54
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Anonym

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått mycket uppmerkasmhet den senaste tiden takc vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-08-30 @ 00:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0