Tysta steg och tysta tankar

Nu har jag  varit ute och gått, galet skönt. Tänk er att bara gå ut, för stunden, gå dit var fötterna vill, tänka på precis det man vill tänka på! Mest tänkte jag nog på orden "glömma och förlåta" , jag vill förlåta, och glömma allt som hänta. Jag har förlåtit dig, men jag har inte glömt någonting, det kommer alltid att sitta fast knutet runt min hjärna! Livet är hårt. Men man får ta dagen som den kommer och andas igenom den, aight? Mitt motto iaf.

Minns ni när jag sa att jag var olyckligt kär? det beror på att man måste lära sig att lita på varandra, tillit! Jag kan inte lita på killar, men precis när jag börjat tro på denna killen, så förstörs allting, precis allting. och jag föll ner igen. Och litar inte på denna killen. Jag får väl bygga upp min tillit igen? det må ta lång tid, men de är det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0