Hosthost!

Hejsan folk! Idag har jag varit jätte mycket ute! Först fick jag med rnel ut, vi var ute i några timmar, gick bland annat ner till byn och köpte tuggummi, mumms! Satt och pratade ganska länge! Vid 7 så gick jag hem igen, kollade på sommarkrysset och sånt. Fick sedan ett sms från Sofie, som ville att vi skulle träffas, och eftersom jag ite träffat henne på evigheter, så fixade jag mig fort och drog ut! Träffade henne vid ramperna, sedan cyklande vi mot traryd, upp där var Mattias bor, sedan grus vägen upp mot Linnea! När vi var vid Linnea så mötte vi självklart Linea och Linnea! Vi snackade lite skit och hade det trevligt! Jag och sofie cyklade sedan vidare,kom till kyrkan, där vi mötte Fanni och Emma! Dom hänkade på när vi cyklade, vi pratade om allt möjligt, vid halv 11 igen så cyklade Fanni och Emma hem, jag och Sofie cyklade hem till henne och hämtade saker, sedan cyklade vi hit, och nu ligger vi här och chillar! Jag hostar så jag håller på att dö, men jag överlever väl allting? :)
Love- elin


Kommentarer
Postat av: B E A <3

Bra blogg du har :)

2009-08-02 @ 00:50:23
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0