En mycket bra födelsedag!

I'm still alive!

Har kollat runt på dom bloggar som jag alltid brukar kolla på, Har ju inte hunnit nu dom senaste dagarna, har varit ganska mycket. Men nu ska jag vara duktig och skriva om vad som hände igår!

Matilda följde med mig hem efter skolan, vi degade och degade. Väntade på att Josefin, Viktor och Austin skulle komma. Men dom segade ju. Sedan fick jag ett sms, VI ÄR PÅ VÄG, jag fick panik. Rummet såg ut som det gjorde, jag såg ut som jag gjorde! Så jag stressad eme datt välja kläder, sminka mig och städa rummet. Hahah. Matilda tvingade mig verkligen att ta det lungt. Love u! Dom kom hit och så. Hände inte alls mycket faktiskt. Vi Pratade lite, sen inget mer typ, hahah! Gick ner till byn, åt. Mysigt var det! Gick in på ICA köpte some candy med. Gick hem sedan. För det regnade! När vi kom så tvingade jag dom att kolla å OTH, alla tyckte dock att det var bra, så vi kollade på det tills jag ville byta film. Och det blev .. The machinist eller ngåot. Den var helt cp. Så vi kollade knappt på den heller. tror vi gik ut sen? Gck och la oss på strömsborg (fotbolssplanen), låg där ganska länge och kollad epå stjärnorna, mysigt var det. I dom där ögonblicken skulle jag för alltid vilja vara kvar! Iaf, vi gick vidare. Till  skolan. Hahahah, Austin! Han verkligen älskade linbanan. Han och Viktor höll på där, säkert i en timme! Jag, Matilda och Josefin sprang rundor och hade det trevligt! Hahah, vi var hemma runt 12? Vi la oss och kollade på film, några v oss tröättnade, och ville röka vattenpipa, vilket vi då gjorde! men eftersom det var kallt, så hoppade jag i säng igen! Hahah, kolalde film. Sa nog att jag skulle lägga mig 10 gånger, men varje gång Jsoefin frågade om jag sov, så svarade jag ju självklart! Somnade vid halv 5? Vaknade vid 6 eftersom ALLA pratade i sömnen eller rörde på sig. Hahah. Somnade om, vaknade, somnade om, vaknade. Vid 9 steg jag upp och gick p toa. OCH DÄR VAR JOSEFIN. Hahaha, vi väckte dom andra, dom tyckte vi vart galna som var uppe vid 9, haha. Sedan ahr det nog inte hänt så mycket mer? Jo, vi grillade kort och sådant, kul.
Loveu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0