Vilken bra dag!

Sitter här vid datorn när jag egentligen borde öva på det jätte stora geografi provet på fredag! Vaför jag övar så tidigt är abra för att jag har inga andra läxor allt göra. Jo, har tyskan men den är också på fredag, så den gör jag väl imorgon. iaf, dagen var bra. Jobbig och kul, precis som det ska vara? ;D

Skolan: Gick hur bra som helst, sjöng lite för Erik som fyllde 14 - grattís! Flippade på The pips med, ( killarna i min klass, kommer inte i målbrottet föräns dom är 50 ?!) Iaf, dom är jätte omogna, och jag har bara lust att döda dom ibland. Liksom hur moget är det att stå och slå varandra? Och tycka det är skit kul samtidigt? Haha. Sista timmen var det bad som vanligt, simmade 8 längder, som jag blev tillsagd. Våldtog Anton med, hahah. Nej, men jag kidnapapde honom två sekunder!
Home: Tildan följde ju med hem, och efteom vi var så sega som vi var. Så blev det att äta sitta vid datorn, byta om och sedan skulle jag jobba! :)
Jobbet: PINSAMT! Alla föräldrar, all barn, alla ögon. Herregud, hur ska jag stå ut ? Hahah. Men ananrs var det kul!
Spinning: Gud vad jobbigt det var. Var död efter 10 minuter, och det höll på i 1 timme. Dock gav jag itne upp utn gav gärnet. Dat var ganska skönt ändå. Ska gå dit två gånger i veckan.

Nu när jag är hemma, så försöker jag göra lite läxor, ska snart sova med. Hur har eran dag varit? ♥ Ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: *Em

Okej :) Haft en bra dag? :)

2009-08-26 @ 01:59:10
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0