Fin start på helgen!

Hallå söta bloggläsare!
Hur mår ni idg? Själv mår jag hur bra som helst. Har varit med Mr. X från idag tills nu. Han åkte hem för en stund sedan, saknar honom redan! Galet är det!

Igår efter skolan, så sprang jag hem typ, sminkade mig, sen sprang jag ner till bussen. Åkte till Mryd, där träffade jag Mr. X! Hahah, vi ick till Teamsportia (heter det ens så?) och så köte jag ett presentkort åt min söta syster! Sedan gick vi hem, fett långt! Iaf, väll hemma hos Mr. X så kollade vi tv och myste. Gick ut vid 6 tiden igen, då träffade jag josefin, bebisen! Vi pratade lite. Men sedan skulle dom till Under Ground, så vi åt på grillen ist, satt där inn eoch tog det lungt.
sSedan åkte vi hem till mig. Vi träffade Sofie och Affe en stund, men gick hem sedan,f ör att det inte var något roligt folk ute, de är det aldrig! Men vi kollade på film igen osv. Sen somnade vi? :D

Hahah, idag har vi ätit frukost och kollat film! Och nu har han åkt hem :(
Jag är festsugen? Det är fest idag, men okrar inte gå dit egentligen, har lust. Men ingen som vill hänka?
Vi får se hur kvällen slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0