Gårdagen!

Hej finisar!
Tänkte bara skriva lite om gårdagen! Precis som jag lovade igår!

Josefin kom hem till mig, med sig hade hon Adam och Austin. Dom bestämmde kläder/skor till mig. Medans jag fixade mig. Vid 8 tiden s fc vi ner mot Folket hus, där festen var! När vi kom dit var festen redan igång, men eftersom det inte var något rligt folk där precis då, så satt jag och Josefin uppe och snackae skit om små fjortisar! Det var kul. En massa trevligt folk kom fram och pratade med os, det vart chill!

En stund senare så gick vi loss totalt! Vi slängde av skorna och bara skrattade! Dansade nästan hela kvällen/natten! Lite ont i benen fick man allt, men det var de värt!

Kvällen tog självklart slut! I slutet var det en massa bråk, speglet gick sönder, det var lite blod, alla stod utanför, nästan ingen var nere och dansade.  Var nog bara jag och josefin kvar tillslut! Sen skulle mvi gå hem.. Först fastnade vi vid mryds bor, sedan  gick vi vidare, då fastnade vi vid Moa och Robin, pratade med dom, och så kom Oskar. Pratade ganska länge, helt chill var han!

När vi skulle gå kom Kevin och Tomas, så stod vi och pratade med, dom var fett lost! Roliga också, skrattade sönder åt dom! Aja.. Vi kom hem till sist iaf! D låg vi och pratade i telefon en stund, och så somnade vi!

Idag så har vi varit i kyrkan, Det var ganska chill. När vi kom hem så kollade vi på yt, kul var det faktist!
och nu har josefin åkt hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0