010709

Shulululu! Bara så att alla vet, så fyller jag år om .. 58 dagar :) Då blir jag rik och sånt. Me love big time! Snart blir det att krypa ner i min gammla ruttna säng, jag får en ny imorgon, sjukt stor är den, älskar den! Imorgon ska jag vakna tidigt och må bra! Ska städa övervåningen, flytta min säng till det gammla rummet, kanske rensa min garderob med? Känns som om det behövs, men jag älskar mina kläder, så jag VÅGAR inte slänga något. Haha! Vad händer om man ångrar sig sen? :oNu känner jag att jag måste stänga mina fönster, myggorna börjar flyga in nu :)Dom är inte sådär små heller, utan jätte stora! Fobi för dom. Nej .. nu ska jag kila. Ha det bäst!
Love - elin ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur får du sån vit bakrund ?

2009-07-02 @ 16:12:01
Postat av: Me :)

Jag hängde upp ett stort lakan :)

2009-07-03 @ 00:22:18
URL: http://iinteprecislika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vems är skorna?

2009-09-05 @ 14:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0