090720

Hellojsan! Dålig uppdatering, men jag orkade verkligen inte ;$ Eftersom jag inte hade något och göra så kollade jag på film med Bror, det blev : Älskar, älskar inte och  Jag vet vad du gjorde förra sommaren. Jag kollade lite på familjen flinta också, så jsukt bra är det! Haha, Idag, så steg jag upp tidigt, eftersom jag skulle hem till syster. Duschade och fixade mig och sånt. Drog sedan ner till bussen, satt och vä ntade i 10 min, bussen kommer ju till slut, men den stannade inte, så vi blev jätte sura. Men det var en till man där, som ringde och klagade på det, så stanande bussen nera vi kiosken. Så kom han fru och hämtade oss så åkte vi med dom ner dit, chilll. Pinsamt att hoppa på sen ;$ Men jag överlevde! Kom till syster vid typ 11, hon har fått en hund som är jätte söt! Mysig är den också, pytte liten, precis som hundar ska vara. Kom hem nu vid tre,. gott. Ska hitta något att äta, är super hungrig! men vi hörs senare ikväll.
Love- elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0