090721

Hellojsan!
Idag är det tråk - som vanligt. Men iaf, sov till halv 1 ganska nice faktiskt. Ah, sen fixade jag mig, eller klädde på mig iaf. Ah, sen ha jag bara köttat ett häst spel, jag är imba på det! Ah, nu sitter jag och köttar Danish och sånt häftigt. (:  PÅ fredag så kanske det blir Helsingborg? Hoppas det, måste bort härifrån ett litet tag iaf! Är sjukt trött på att sitta hemma. Jag vill börja skolan, träffa alla. Jag får snart ett psykbryt, fattar inte hur folk kan leva utan rutiner. Sjukt. Jag är trött på att vara uttråkad. Jag är trött på sverige. När jag blir äldre, då flyttar jag. Antagligen till en större stad eller ett annat land, that's it! (: Men nu ska jag kila. Puss.
Love- elin

Kommentarer
Postat av: philip

sthlm när du blir äldre? ;) <3

2009-07-21 @ 16:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0