120709

Shululululu! Idag är trött seg och allt sånt där! Inte så nice. Patrik väckte mig vid 11 = hej en väldigt sur elin! Men iaf, låg och läste lite och sånt. Sen kollade jag på en barn film, den var allmänt seg, somnade typ.

Igår, fick jag helt konstiga tankar. Den är en människa, som jag ionte träffat på jätte länge, men jag saknar honom ändå inte. Men när den människan dör, kommer jag sakna honom då? Jag tror inte att jag kommer göra det. Men kanske? För nu vet jag ju att jag kan nå honom lite när som? Sen när han är borta kan jag ju inte det? Det är konstigt, världen är konstig!

Igår innan jag skulle sova så läste jag lite, läste ut Asyl, sjukt bra bok. Men iaf, jag kunde inte somna sen, så jag satte mig och kollade kända bloggar, bla Blondinbella och Kenza. Läste alla deras ilägg, tänk så mycket man förändras under tiden? Tex Blondinbella, när hon var 14 så festan hon i stortsätt varje helg, nu, 4 år senarem tar hon ett glas vin då och då! Det är chill! Hahah, kom in på någon blogg, kommer inte ihåg vad den hette, men hon hade svarat på frågot och sånt. En fråga och ett svar fastnade jag på. Fråga: Hur kan du komma på och skriva om sånna coola saker? Svar: Jag söker på google tills jag hittar något kul, så skriver jag helt enkelt om det!
Om jag skulle tatt saker från google och skrivit om det, hade ni läst min blogg oftare då? Jag menar, hennes blogg ligger tvåa på blogg-listan tror jag. Hahha.

Nej, nu ska jag platta mitt hår, ja det är vågigt! Stör mig på att alla säger att jag har rakt hår, jo visst! (:
Men ha det bra.
Love- elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker din blogg är bra som den är för att va helt ärlig :)

2009-07-16 @ 16:29:47
URL: http://intesammasak.blogg.se/
Postat av: Me (:

Oh, vad bra! (:

2009-07-16 @ 17:54:10
URL: http://iinteprecislika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0