Besöksrekord! ♥

Huhuhhu, tänkte mest bara säga att jag hade besöksrekord idag, (: Men det var nog mest bara för att 1000+ kollade min bdb på typ 5 minuter, bloggen står ju med lite här och var! (:
Hahah, glad är jag i vilket fall som helst. Jag är hungrig med, vad ska man göra åt saken? Äta lite kanske. Nej, det får bli lite senare tycker jag allt! Hahah, idag har jag flappat igen, hela dagen. Snart läst ut en till bok, go me! Den heter 'överlevare mot alla odds' , sjukt bra. Rekomenderas! När jag läst ut en så blir det 'räker det om jag älskar dig?' tror jag att den hette. Jag är book nerd. Men jag orkar inte skriva mer, kanske kommer ett och annat inlägg senare ;D
love- elin

I don't wanna be without you babe, I don't want a broken heart. Don't wanna take a breath without you babe. I don't want to play that part. I know that I love you but let me just say, I don't wanna love you in no kinda way. I don't want a broken heart
And I don't want to play the broken-hearted girl. I'm no broken-hearted girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0