Danmark (v)

Hello kära blogg. Just nu är jag i KÖPENHAMN, det r nice. Jag gillar det. vi körde typ imorse,så har varit här i stort sätt hela dagen. Gått rundor på stan, hittade en typ grön tup tunika, och en rosa-vit linne-klänning. Asnice. Bilder kommer väl på onsdag när vi är hemma. Jag har sjukligt ont i mina ben, vi gick typ i .. 4 timmar, omg! Hotelet vi bor på .. funkar! Typ 200 meter från Tivoli, tror jag att det heter. Så det blir att vi drar dit imorgon efter frukost och fix och sånt niceigt! Kommer hem någon gång på tisdag kväll, förmodligen sent. eheheh. Imorgon ska jag se om jg hittar * i (L) köpenhamn* tröjan igen, lätt att jag köper den. För jag älskar danmark. Pusstuss!
Love- elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0