en lång natt utan sömn.

Shobidoo! Ikväll så har jag bara legat och köttat oth. Iaf 4 avsnitt, sen orkade jag inte mer, hhehe. Skulle egentligen kollat på Paris Hilton's new bff, men det funkade inte riktigt som jag ville! Hahah. Efter e halvtimmes försök så skippade jag det och kollade på oth. Längtar riktigt mycket tills jag får tillbaka alla mina säsonger! (: Iaf, jag har legat och läst  typ 2 timmar, snart läst ut boken, den är bättre än jag trodde! Ah, sen skulle jag då sova, men det kan jag inte. Eftersom jag har miljoner tankar som flyter rt i mitt huvud, huller om buller och dom hittar inget fäste! Sjukt jobbig. Men försöker tänka på annat, som inte går allt för bra, men att skriva nu hjälpte faktiskt lite. Jag kommer nog snart att somna av utmattning, inte nice. Jag är sjukt törstig med, gör riktigt ont i halsen. Tror dessutom att jag håller på att bli sjuk, eller ja. Förkyld. Jag och mina förkyldningar slår allt och lite till!

Hahah, om 40 dagar fyller jag år, jag älskar det! Men typ om.. 16 dagar börjar konfan, not goooood. Jag gillar inte det. Mn jag får överleva! Tänk om jag blir kristen på riktigt? Hade varit ganska ballt, tycker jag faktiskt!
Nej, nu ska jag geeka msn och sen ska jag sova. Ha det så jätte bra, alla läsare!
Love- elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0