En väldigt tråkig onsdag!

Shooobidoooh! Idag har jag sjukt tråkigt! Har verkligen inget att göra, men så får det vara. Legat i sängen i stort sätt hela dagen, spelat ett trevligt spel som jag nog börjar bli elit på! Hahah, jag har solat lite med, för det har faktiskt varit lite sol idag, men just nu regnar det, och det är inte alls nice. Oh, jag kollade vi mitt glad, min dricka, som är kvar, har format sig som ett hjärta! Omg, det var lite häftigt tycker jag! Men iaf, vad händer till helgen? Någon som har lust att hitta på något? Mhja, det tycker jag faktiskt!

Jag älskar skor, jag vill bara köpa fler hela tiden. Det är egentligen som en liten sjukdom? Hahah, jag var inne på Köpenhamns dyraste köpcenter, Illus hette det tror jag. Flera våningar med skor och kläder! Jag gick ju självklart till damkrna och kollade direkt. Hittade varäldens finaste och lättaste sko! Enkel, skosula och 4 lite tjockare trådar! Så tänkte jag: Dom kan väl inte vara så dyra egentligen. Nejnej, dom kostade bara 4000 danska kronor? Hahah, jag blev helt kär i dom, men fatta rinte att skor kan vara så jäklans dyra.

Menmen, nu måste jag stänga av datorn, eftersom det åskar! ha det bra!
love- elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0