en helt fantastisk vecka! ♥

dom senaste dagarna har varit .. underbara? Jag har haft det kalas iaf! Har knappt inte varit hemma på 6 dagar, ojdå! Sov hos josefin ie n natt, över trevligt! Stannade uppe hela natten och bara pratade! Nice. Vid typ 4 tack vi hem till mig och fixade oss, eller jag fixade mig. Sedan åkte vi till Markaryd igen, träffade Ville och Zavvebooi, Vi gjorde itne så mycket, skrattade och sånt, sedan skulle Josefin hem, då gick i ner till 'turken' och dom köpte lite saker, sen gick vi hem igen. Kollade film och var helt övercoola! (:Kollade på typ, tre filmer, sen somnade zavve, då stängde vi av (:Låg vaken hela natten igen, pratade med Ville och sånt. Ah, sov typ,. lite. Sedan chillade vi typ restan av dagen, Zavvebooi hade ju fått stiga upp supertidigt, eftersom han skulle jobba, stackarn! Vi chillade, och sen kom Allelelele dit, det var la nice? Hahah, jag stack hem en kort stund senare, Varit hemma i två timmar nu, hunnit äta och duscha, chill! Och eftersom jag är så trött som jag är, så ska jag kränga på ett par mysbyxor och hoppa ner i min säng och kolla på film! Jag nås på mobilen, så att alla vet!  - tack alla som har gjort min senaste vecka super!
love- elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0