God morgon! ♥

Moshimosi! Nu är jag vaken och hemma själv tydligen! (: Så just nu så sitter jag och lyssnar på Markus Krunegråd - idioter jätte högt och så känner jag mig jätte häftig (: Nu är det TIMO som gäller. Just det, han ska bara spela en konsert i sommar, på way out west, och jag ska inte dit :( Ett tag mådde jag jätte dåligt över det och ville bara dö. Men ska se om jag inte kan åka till Arvika/Hultan/Peace&love/Way out west nästa år (: Om någon vill följa med mig och om jag har pengar (: Men det ska vi allt se till och fixa, för jag ska iväg! Men vad händer idag? Lika tråkigt som vanligt eller? Jag är faktiskt trött på strömsnäs nu, INGENTING HÄNDER HÄR!  hej storstad, här kommer jag. Skönt att det bara är typ 2 fjuttiga år kvar här i strömsnäs, sedan drar jag , för gott liksom. Ah, men nu ska jag kila!
Love- elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0