I ♥ to chilla!

Hejsan folket! Tänkte bara säga att jag älskar när folk tycker att min blogg är bra, hihih. Mina läsare är underbara, love 'em!
Idag har jag inte gjort någonting faktiskt. Bara legat i sängen och drukigt apelcin juice, är helt förälska i BRAVO! Älskar att öppna kylskåpet och se ett stort gult paket som står och ropar efter mig, bara mig! - bara jag som dricker det i familjen med- det är nice! Idag tänkte jag läsa ut "Måste Jennie välja?" men jag tycker inte att den är lika bra som dom andra två böckerna om Jennie! Så jag läser inte den med lika stor 'hunger' som när jag läste dom andra två! Nej, nu ska jag gå och duscha, fixa till mig lite. Sedan se om systers cam funkar på mammas data, så kommer jag nog att låna mammas data lite. För min är helöt konstig. Hatar den, hoppas jag får en ny snart! (: Ses sen
Love- elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0