kul hos syster!

Nu är jag då hos syster. Ska ju sova här inattt! Det var meningen att vi bara skulle luffat rundor här hemma i morgon, men emelie kom på att hon ville åka till Växjö, så imorgon sticker vi dot med Johan, Sofie, Albin och Iza! Ska bli kul, jag och Iza är ju ungefär som bästisar nu!

Direkt efter att jag stängt av datorn innan så kom hela tjocka bunten hit. Jag satt messt och latade mig. Men sedan gick jag ut med Iza, ner till dammen och letade efter grodor. Vi hitade några få, och dom var skit små också! Vi åt och jag hade cat fight med Johan, jag vann! WOHO! ;d
Imorgon, när jag kommer hem, så ska jag skriva mer. För jag har lite press på mig att skriva färdigt, batteriet på datorn u know. Men hopas att alahaft en underbar dag!
love-elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0