Lägga sig tidigt? - inte här inte!

Klockan är halv ett och jag sover inte än. Jag skulle ju lägga mig tidigt och allt vad jag sa.Men kan man inte sova, så kan man inte! Så jag sitter och kollar på en film om en tjej som dejtar väldit mycket, just nu är hon på sen 37 dejt! Jag fattar absolut ingenting, men bra är den iaf! Blir väl snart att jag går och lägger mig. Tror det iaf. Men innan jag lägger mig ska jag gå på toa! (:
Oh, killen på tvn har sjuk fina ögon, isblåa! Räknade dessutom ut att jag fyller år om 36 dagar, då blir jag rik! Om 10 dagar börjar konfan. Det händer mycket!
Hela denna kvällen har jag camat med folk och haft det jätte trevligt! Men nu ska jag kolla vidare på filmen, sen sova. Hela högen får sova gott!
love- elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0