Ligger i sängen och bara diggar!

Hahah, kollade precis på John Tucker must die med mamma! Det är lite små kul! Usch, jag måste måla naglara  såg det nu när jag skrev) På tal om naglar! Så gick typ alla n sönder idag, pga att jag tog av och tog på ett par jätte tghta byxor idag typ tre gånger! Så nu är ingen nagel lång, jag som hade börjat gilla dom och allt. Men allting växer väl?

Jag ligger i min säng och känner att jag är jäkligt ensam, sängen är stor jag tar inte ens upp halva, ensamt! ALLA SOM BRUKAR SOVA MED MIG, SÅ HAR JAG TVÅ TÄCKEN NU, OKI? Haha, innan hade jag bara ett och alla bråkade om det, så gulligt! Alla älskar mig säng, that's it! Lyssar på Gwen Stefani, hon är söting!
Hahah, men jag skriver mer sen!
Love- elin

Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas allt är bra med dig idag :]

2009-07-27 @ 23:31:21
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0