Nattinatti! ♥

Moshi moshi!
Snart ska jag gå och lägga mig, är sjukt trött! Men jag kommer väl vara uppe tills jag läst ut boken, den är sjukt bra och jag kan inte sluta! Hahah (: Förtom att jag var hos syster innan idag och så, så har det inte hänt så mycket mer faktiskt! Jag kom hem, tvingade mamma att göra mat, eftersom jag var hungrig! Sen gick jag upp och .. somnade, skönt som attan! Vaknade och var otroligt seg. Gick ner och nattade lillebror eftersom han sa att han inte kunde sova om inte jag var där, han är övergullig även om han har damp och sånt ibland. Ah, sen har jag bar legat och lläst, kollade på en film med, fattade lite faktiskt! Sjukt kass var den :D Nej, nu ska jag kila igen. Cya!
Love- elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0