Sjukling, här kommer jag, eller?

Jag tror att jag börjar bli sjuk! KATASTROF!Mn hals håller på att dö, jag kan inte ens sjunga i mina favorit låtar :( Åh, min kära lilla hals, varför måste du alltid göra så ont? Förresten så vill jg ha en liten bebs och ligga och gosa med, JUST NU! Eller enliten hund Tänk mig med en liten hund, tänk så bortskämd den skulle varit! Jag skulle köpt kläder till den, gjort en garderob .. den hade älskat mig rakt av alltså! Längtar tills jag kan köpa en liten vovve till mig .. ska se om jag inte kan få en i 15 års present .. HERREGUD JAG TÄNKER JU 1 ÅR FRAM I TIDEN! Hahah!

PUSS- elin

Kommentarer
Postat av: B E A <3

sv: härligt att höra :]

vad vill du ha för slags hund då? :)

2009-07-28 @ 00:00:45
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejhej!

Nu är jag äntligen tillbaka! Ledsen för att det tog tid att svara på din kommentar. Blogg.se strulade och lät mig inte svara. Jag var dock inte den enda som hade de problemet. Vad har du hittat på då? Allt bra?



Nu finns det en ny lista om "Visste du detta om mig?" i min blogg :D



Puss

Emma

2009-07-28 @ 00:28:41
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0