Snålvatten och jäkelskap!

Har kollat upp vad Fjortiscore är! Jag trodde jag skulle dö när jag såg det! Wanna be Emocore! Exakt samma, bara att dom har gjort det lite mer fjortisaktigt och lite fattigare. Så fult. Var dessutom bara 3 stycken inne där, där av en var jag! Varför var det ens lönt att göra den sidan? Hahah, fjortisarfjortisar! Vart är denna världen på väg? Fjortis slakt, elin makt! Så jäklans bäst! (:

Förresten så ligger jag i systers rum och kollar på Snålvatten och jäkelskap! Brevbäraren .. jag kommer inte ihåg vad han heter, men han är så kul! Gullig med. Kan inte sluta le mot honom, dom som har skrivit deras repliker måste ha världens bästa humor! Hahah, men nu ska jag kolla vidare! Vi hörs senare!
love- elin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är typ kär i snålvatten och jäkelskap och alla dom där. Jag har förresten för mig att bervbäraren heter Dag-Otto ;)

2009-07-24 @ 21:35:08
URL: http://pandasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0