solen, me love

Hej bloggen! Akiv jag har varit, jag vet. Men så får det vara ibland! Dom senaste dagarna har vrit underbara! i torsdags sov jag då hos dodo - förra inlägget! Ville och Johan var hos oss till 6 på morgonen, sen sov vi :) Vi åkte och badade i hylte sen? Ah, badade vattnet var nice, varmt och helt gott. Fast vi tyckte att det blev tråkigt, så vi att och ritade på varandra, eller jag ritade på dodo. Finis blev hon! sen åkte  då hem, duschade, åt, fixade oss (: Stack ut i byn sen, helt dött! Alla var typ på fest, men vi hade det skit tevligt! Efter en stund så gick vi till fontänen, 'badade lite'. Och när vi skulle gå över tågsaken, så kom det ett fett jäkla tg och stannade, så vi kunde inte gå över, så vi slog oss ner, och väntade, låg nog där i 25 min ? innan vi gick vidare, gick till Haga/hune ? Håller inte riktigt koll, träffade Ville där, typ en stun, sedan drog han vidare, vi med (: gick en runda in på turken, var liksom tvungen att äta något, en liten twix tex! Hahah, satte oss vid torggrillen, då kom Philip, Simon och Carl, pratade lite med dom, sedan drog dom, då drog vi också, hem denna gången! Vi fixade oss lite, eller jag gjorde det  iaf. Sedan stack vi ut, jag blev jagad av Chrille, mycket läskigt! Mötte Ville sedan gick vi in. Blev en massa mys oh prat. Sen gick han hem, och vi somnade ganska fort. Åkte hem till mig idag, har bara tagit det lungt, eftersom båda är helt döda! Men nu orkar inte inte skriva mer!
Love- elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0