020709

Hejhej bloggen!
Tänkte typ bara säga att min dag har varit super! Vaknade vid halv 12, och jag som skulle vakna tidigt, gick ju bra. Men iaf, jag chillade rundor, tills mamma ringde och sa att jag skulle hjälpa syster med att flytta in saker, för hon ska flytta hem igen. Så jag hjälpte henne då,  och jag fick hennes gammla säng som är typ, stor, vilket jag älskar! Ah, så städade jag mitt rum och sånt, sedan ville Dodo att jag skulle komma hem till henne, och eftersom jag är så generös som jag är så självklart tog jag bussen hem till henne. Direkt när jag kom till markaryd så åkte vi och hennes mamma och badade. Det var skit kul och vattnet var typ varmt och det regnade. Askalas! Sen gick vi hem s fixade vi oss, sedan stack vi ut och träffade en massa folk :) Trevligt var det! Innan vi gick hem så badade jag och hade vattenkrig med Adam, kul var de!Jag vann, bäst som jag är! Vi gick hem sen, och nu är Ville och Johan här ;D
Men nu ska jag kila.
Loove- elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0