Det är nattnattnatt

HELLO! jag kan inte sova, men det är nice. Kollade just bloggen "15 år och gravis med tvillingar", hon har visst fått sina små bebisr nu, grattis (: Och eftersom iunte jag kan sova så .. tvingar jag alla andra att vara vakna eftersom jag inte ska bli uttråkad (: La dssutom in lite cool musik på min mobil. Jag är så häftig, och jag vet att alla älskar mig, världen krestar runt mig. I'm the one and only. Ja, hoppas att mina skor kommer snart. Ska köpa minst två par till för mina födelsedags pengar, jag älskar skor, kläder och väskor. Mhja. Just nu så ligger jag i min säng och lyssna på HOT ROD FEAT. TILA TEQUILA, fråga mig ite varför. Men så är det. Och sen så pratar jag med en som bor i usa, jag tycker att det är häftigt och intresant! Fåga mig ite varför, men så är det. Jag skriver sen igen, när jag har något kul att skria om, oki ? (:
love- elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0