090718

Hello kära bloggen. Nu har jag snart varit vaken i två timmar och jag har bara ätit och suttit här vi d atorn och kollat på skor. I love it. Hittade ett par jätte fina på Nelly, blev helt kär tills jag såg att dom bara fanns i storlek 42, mina fötter skulle drunkna! Hahaha. Ska se om jag hittar några andra, har såndära .. lust att fylla på min skihörna i garderoben. Det gör jag nog lite efter att jag fyllt år, moneymoney. Förresten, någon som vill följa med och shoppa då? Efter den 28 augusti? Skulle ha varit nice. Väla? Ah, väla är nice så det blir väla. Hahah, jag är inte ens inne på interet, men ändå så kan jag skriva, nice. Vad händer iddaaag? Någon sm har lust att träffas? Det hade varit kul. För jag är så jäklans uttråkad! Just det, jag och annie bestämmde igår att vi skulle snart åka upp och träffa Battus och Ph! Freja med antar jag. Jag saknar dom, otroligt längesedan jag vär i ljugby och träffade dom. Så det blir snart, innan den 4 augusti, eftersom konfan börjar då, jag längtar inte :(

Innan jag loggade in dag, så kollade jag på den dära listan på mest kommenterade, aktiva och lästa tror jag. Kenza låg på 12 plats?! Men det är nog bara för att hon är på kreta och inte kan uppdatera lika ofta, men ändå. 12 PLATS! Hon sol alltid legat på 1 eller andra. Men det är ändå ganska bra att Foki ligger på första plats, eftersom hon är sjukt gullig! Love her style.
 
Jag kom just på varför jag inte är inne på internet, jo. Patrik håller på och fixar med sladdar och sånt. Så han har säkert koplat ut internet. SUCK! Och han är inte färdig förens om typ en kvart. Det är inte trevligt. Jag är ju inte ens inne på msn. Hatar att allt måste ge genom internet. Lol. Men iaf, snart så ska jag nog läsa typ lite, måste snart läsa ut boken, ehehe. Tagit överlång tid på den lilla boken, fail på mig. Men jag har inte orkat, eftersom det har varit finis väder, och jag har varit ute typ 24/7, häftig som jag är (:

Hhahhaa, alla som inte känner mig, vet nog inte hur jag är. Men jag är typ konstig. Helt cp. Igår var jag helt trött, och jag fick inte gå och sova?! Hhaha, så jag fick sånna ryck. Hette cp saker på msn, satt och diggade lady gaga - starstuck i säkert två timmar. Hoppade rundor i sängen och var över cool. Satt och skrattade åt mig själv också. I'M SO STARSTUCK, BABY COULD YOU BLOW MY HEART UP?! Typ så.. Lyssnar på den låten nu, med så därför har jag damp. Dea låten som jag lyssnar på nu, har sånna sköna ord. Hahaha, -dvärgköttbulle, maskhuvud, jag ska käka den dvären so majskolvar, du borde raka dina dreads ser ut som bajskorvar, det luktar bajs i hans mun, har du känt hans andedräkt, emilUSH namnet passar dig perfekt- Hahaha, så sjukt skön. Det är Legenden, bara så att alla vet, mhja.Jag har absolut inget liv, och patrik är fortfarande inte färdig, så jag skrier sjutk mycket här, ingen kommer läsa, men whatever! Ni vet höftbenen? Mina sånna är cp, dom gör ont så fort någn rör dom, fail. Jag orkar inte skriva mer. Hörs sen!
love- elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0