SHOPPING ♥

Nu är jag hemma och har varit det ett tag, men har inte orkat skriva, har fixat med bilddagboken, tog bort den gammla, så nu är bara PRINSESSANELI kvar, oki ? Idag åkte jag, emelie och Sofie till ´Växjö ju! Efter mycker letande och tvekande så köpte jag ett par byxor och en tjock tröja från bikbok! (: -bild nedan!- Var hemma vid tre, gjorde mat och sånt, vi åt kyckling ris och curry, skit gott! Ah vi åt typ jätte mycket, sedan var jag helt död, eftersom jag fått stiga upp vid halv 9, och jag somnade inte förrens vid tre, så jag var lagom trött! (: Det har faktiskt inte hänt så mycket mer!

jag sitter här och diggar till Big big world! Ni vet den riktigt gamla! I'M A BIG BIG GIRL IN A BIG BIG WORLD, IT'S NOT A BIG BIG THING IF YOU LEAVE ME! Ah, försöker lära Jonas lite om kor, jag kan allt lite! Hahah, jag är nästan som en bonde! Jag bor i en håla, och jag kan lite om kor! Hahah, fail!


min underbara tröja, älskar den!

byxorna, dålig bild, men ni klarar er! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0