det är så synd om mig!

Idag är det så synd om mig, haha! Har hostat i stortsätt hela natten, så ag valde att stanna hmma idag. Mamma ringde också Ulla (skolsköterskan) för att prata om prutan vi ska ta denna veckan eller nästa, baconsjukan ni vet. Vet inte riktigt vad dom pratade om egentligen, för jag somnade. Men sen kom mamma upp och väckte mig, och sa att jag skulle tänka på Jaob ( min lärare) Jag bara,what? Hahhaa, så hade han tydligen sagt det när mamma ringde och sjukanmälde mig, för han var tyligen också sjuk. Alla är sjuka, aja.. Sov i någon timme sen. Då vaknade jag av söta sms från Fanni och Sofie, tur att någon tänker på mig (a) Söta är ni iaf!

Nu kollar jag på mtv, och jar tänkt ut dagens låt (a), men den kommer lite senare. Pusshej!


drogdrogdrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0