Min helg :)

I helgen, så var jag ju hos Josefin, vi hade a nice time! Vi åkte till centrum, träffade Austin, Matilda och Anton, lite senare träffade vi Viktor och Oskar också.. Vi hade det skit tråkigt, det var kallt och allt! På kvällen, så åkte jag och Josefin hem till Austin. Vi kikade på film och hade a nice time. Hahah. Skrattade loss :) Engelska filmer är roligare på engelska, om ni fattar? Anyway, vi cyklade hem tidigt. Var hemma vid 9 tiden. Då kolalde vi på film. Båda ( jag och Josefin ) var helt borta. Låg och asgarvade åt typ fiskmås och liknande saker! Galet var det. Vi var vakna skit länge, fast när vi är på g, då jäklar så bryr vi oss inte om det! Jag hade jätte trevligt, och jag älskar JOsefin över allt annat, bäst är du bruttan! :)

BTW! Träffade Kimsan en stund också, ganska sällan man träffar honom, så det var väldigt trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0