Ni är söta, läsare!

Gulligt at ni fortsätter läsa min blogg, även  om jag är smst på att uppdatera! (aa)

Imorgon, så looovar jag att det kommer bilder från Danmark, orkar inte nu-. Och jag ska snart sova. Är alltid s jäklans trött, börjar bli lite små jobbigt. Förresten! Jag ska börja käka tabletter! Både kalk tabletter och omega-3, Jaou, hur ska man tolka detta? Jag tolkar det som att det är ganska okej faktist. För jag vägrar att dricka mjök, och att äta något med mjölk i, det är inte min grej längre. Och omega-3mbara för att jag aldrig i hela mitt liv har ätit fisk, uuuusch!

Jag hatar fjortisar, dom är så patetiska, seriöst. Hahha! Ska inte säga för mycket här.. Men nu har hon verkligen gått över gränsen, haha!

Kommentarer
Postat av: secretstyle

Hej! Jag har startat en ny blogg som kommer handla om kändisar, mode och en hel del tips. vill egentligen inte göra reklam men det vore kul med lite nya besökare & feedback! take care:)

2009-11-12 @ 01:04:49
URL: http://secretstyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fjortis prata vi om nuu? :)

den fjortisen som jag är trött på...

2009-11-12 @ 14:49:39
Postat av: mikaela

2009-11-13 @ 13:11:35
URL: http://mikaeeelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0