Nu är det dags ..

.. att säga ifrån!

Jag vet att NI har höga förväntningar på mig, ni vill att jag ska lyckas. Ni vill att jag ska få det bra. Jag vet. Men nu har jag tröttnat på allt tjat! Allt tjat om vad jag ska bli, vilken linje jag ska gå. "Om du går den linjen, så kan du bli det och det och det, och man tjänar ganska mycket pengar på sådana jobb!" Ser det ut som om jag vill tjäna en massa pengar?! Jag har så att det räcker. Jag vill leva ett vanligt liv, och inte klassas som en överklass snobb! Visst jag älskar kläder/skor, men bara för att jag gör det behöver jag inte köpa det dyraste! Jag gillar att shoppa billigt, men ändå kunna handla mycket?! Och jag vill inte bli judist eller vad fan nio sa, för er skull. jag vill SÖKA in på linjerna- Foto och bild, Frisör eller turism. det är sånt jag gillar. det är sådant jag vill hålla på med.

AAAARGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0