DÅLIGT ELIN!

Glömde (hur kunde jag glömma?!) skriva en väääldigt viktig sak igår.

Igår var det den 5 oktober, den bästa dagen i mitt liv. Två år tillbaka, på en fredag, då träffade jag bästa. Vi blev vänner direkt.

Jag hade varit nervös hela dagen, liksom. Träffa en helt random, pratat liite på msn, så sa vi att vi skulle träffas, hon la ut på bdb om någon ville trffas, jag var snabb och sa att jag kunde, haha! Vi smsade hela vecka, extra mycket på fredag. Hon kom hem till mig vid 4-5tiden. Jag mötte henne vid matsalen i skolan. Vi gick ända hem till mig, och jag/vi pratade non-stop. Vi var hemma en stund. Syster kom en till oss, lite små lullig och gjorde bort sig, men hon bara skrattade. Haha.

Vi gick ner till byn och köpte något gott, jag köpte en TWIX, kommer int eihåg vad hon köpte. Vi gick sedan hem till min pappa. För vi skulle kolla på HSM 2, (vad nördiga vi var då). Vi kollade med min bror. När filmen var slut gick vi hem igen. Vi pratade och kom överens om att vi ville sova över. Men hon fick inte. å ist bestämde vi att vi skulle ses dagen efter, vilket vi gjorde!

Och vet ni vem jag pratar om? Jo, jag pratar om världens bästa Josefin! ♥


Kommentarer
Postat av: linnea

gullig bild!:)

2009-10-06 @ 20:47:30
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: s

:)

2009-10-06 @ 20:51:08
URL: http://weareretards.blogg.se/
Postat av: Jennie

tihi :)

gu vad söt du var :)

2009-10-06 @ 21:38:50
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Josefin

WIIHOOO :DDDD

DET ÄR JAG JAG JAG :D

2009-10-07 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0