Hos Oskar!

Hej finisar!

Förlåt för dålig update, men jag har vrit super upptagen, och har inte haft lust till att skriva. Har inte haft någon dator heller. Var inne lite snabbt igår, men han tyvärr inte skriva något!

Igår så åkte jag till Markaryd, hämtade Josefin, Austin och Adam. Så åkte vi hem till Oskar, ni vet där var vi badade bubbelpool för någon vecka sedan? Ah, jag är här nu. Vi sov här i natt. Mycket trevligt faktiskt.

Ikväll blir det lika dålig update, för jag ska hålla igång hela natten, ;)
Hahah, nej. Men ska till FBU och kolla läget. Träffa en massa peeps och så. Det kommer bli awesome. Men nu måste jag kila.

Lots of love!

Ps. Svarar på kommentarerna imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0